Ha szeretnél Back Office munkatársként egy dinamikus, támogató csapat tagja lenni, és tapasztalatod van a pénzügyek, valamint a vállalati hitelezés területén, nálunk a helyed! Stabil munkahelyet, barátságos légkört és szakmai fejlődési lehetőséget kínálunk. Várjuk a jelentkezésedet!
Feladatok
- kapcsolattatás az ügyfelekkel, hatóságokkal, társosztályokkal
- panaszkezelés
- befizetések, folyósítások, díjak rögzítése
- hitelnyilvántartó rendszer kezelése
- adatok rögzítése, folyamatos naprakész tartása, adat egyeztetések
- elszámolások készítése
- riportok, kimutatások készítése
- cégfigyelési rendszerek kezelése
- egyéb Back office-hoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok
Elvárások
- pénzügyi végzettség
- min. 3 év hitelintézetnél töltött idő
- vállalati hitelezési folyamatok ismerete
- önálló, konstruktív munkavégzés, szakmai igényesség
- kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
- komplex gondolkodásmód, átlátó-képesség
- jó problémamegoldó képesség
- jó stressz-tűrő képesség, terhelhetőség
- hatékony részvétel csapatmunkában
Előnyt jelent
- pénzügyi-számviteli, közgazdasági, közép-, vagy felsőfokú végzettség
- angol nyelvismeret
- Credinfo program ismerete
- azonnali kezdés
Amit kínálunk
- Fix fizetés, bejelentett munkaviszonnyal
- Hosszú távú, stabil munkahely
- Fiatalos, dinamikus csapat
- Kellemes, barátságos munkaköri feltételek
Amennyiben szeretnél csapatunk tagja lenni, kérjük, küldd el fényképes önéletrajzodat a jelentkezes@hitelpont.hu email címre.