Back-Office munkatárs

Ha szeretnél Back Office munkatársként egy dinamikus, támogató csapat tagja lenni, és tapasztalatod van a pénzügyek, valamint a vállalati hitelezés területén, nálunk a helyed! Stabil munkahelyet, barátságos légkört és szakmai fejlődési lehetőséget kínálunk. Várjuk a jelentkezésedet!

Feladatok

  • kapcsolattatás az ügyfelekkel, hatóságokkal, társosztályokkal
  • panaszkezelés
  • befizetések, folyósítások, díjak rögzítése
  • hitelnyilvántartó rendszer kezelése
  • adatok rögzítése, folyamatos naprakész tartása, adat egyeztetések
  • elszámolások készítése
  • riportok, kimutatások készítése
  • cégfigyelési rendszerek kezelése
  • egyéb Back office-hoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok

Elvárások

  • pénzügyi végzettség
  • min. 3 év hitelintézetnél töltött idő
  • vállalati hitelezési folyamatok ismerete
  • önálló, konstruktív munkavégzés, szakmai igényesség
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
  • komplex gondolkodásmód, átlátó-képesség
  • jó problémamegoldó képesség
  • jó stressz-tűrő képesség, terhelhetőség
  • hatékony részvétel csapatmunkában

Előnyt jelent

  • pénzügyi-számviteli, közgazdasági, közép-, vagy felsőfokú végzettség
  • angol nyelvismeret
  • Credinfo program ismerete
  • azonnali kezdés

Amit kínálunk

  • Fix fizetés, bejelentett munkaviszonnyal
  • Hosszú távú, stabil munkahely
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Kellemes, barátságos munkaköri feltételek

Amennyiben szeretnél csapatunk tagja lenni, kérjük, küldd el fényképes önéletrajzodat a jelentkezes@hitelpont.hu email címre.

Kérdése merült fel?
További információra van szüksége?